Lehet Önöknél hitelkártyával fizetni?

Igen, Visa, MasterCard, MasterCard Electronic és Maestro kártyákat egyaránt elfogadunk.

Hogyan tudok szobát foglalni Önöknél?

A szálloda kizárólag írásban fogad el megrendeléseket. Ez történhet e-mailen, faxon, postai úton vagy személyesen.

Amennyiben rendelkezünk a megrendelt szobával, azt írásban visszaigazoljuk. Csak az írásban visszaigazolt megrendelésekért vállalunk felelősséget. Amennyiben a honlapunkon található valamelyik csomagajánlatra jelentkezik, kérjük a  szíveskedjen beírni az ajánlat nevét.

www.nereus.hu oldalon található akciós ajánlatokat akkor tudjuk biztosítani, ha azt az oldalunkon keresztül rendelték meg vagy a foglalási űrlap kitöltésével vagy e-mailen. Más szállásközvetítő oldalak, utazási irodák ajánlatai iránt kérjük szíveskedjenek ott érdeklődni, azokért felelősséget nem tudunk vállalni.

Mi a különbség a két szobatípus között?

Szállodánkban kétféle szobatípus foglalható: Classic és Classic Plus. A Classic típusúak erkély nélküliek és az udvarra néznek, Classic Plus típusúak pedig erkélyesek, a vízpart felé néznek.

A Classic Plus típusú szobák egy részében klíma áll rendelkezésre, ennek használatát a szobaár nem tartalmazza. Amennyiben klímás szobát szeretne foglalni, ezt kérjük a megrendeléskor írásban jelezze.

Klímahasználati díj: 2.500 Ft/nap, és a szálloda írásos visszaigazolásával vehető igénybe.

Mit tartalmaz a szobaár?
  • elő- és utószezonban büféreggelit, főszezonban félpanziót (büféreggeli, büfévacsora)
  • parkolási lehetőséget zárt parkolónkban
  • a szálloda saját strandjának, valamint kéthektáros parkjának használatát
  • wifi használatot

Az akciós ajánlatok tartalmát külön jelöljük.

Akciós csomagjaink esetében a kedvezményes árak egy szobában legalább 2 fő foglalása esetén érvényesek.

Egyágyas elhelyezés a foglaltság függvényében teljesíthető.

Milyen időpontokban lehet az étkezéseket igénybe venni?

Büféreggeli: 7.30 - 10.00

Ebéd étlap szerint: 12.00 - 17.00 (2017. július 01-augusztus 25-ig)

Büfévacsora: 17.00 - 20.00

Milyen a szobák felszereltsége?

Két-, háromágyas, illetve franciaágyas szobáink (130-140 cm-es ággyal) valamint családi szobáink fürdőszobával, telefonnal, hűtőszekrénnyel, színes televízióval felszereltek. A szobákban ingyenes WIFI csatlakozási lehetőség biztosított.

Érkezés napján mikor lehet elfoglalni a szobát, és elutazáskor meddig kell elhagyni?

A szobákat érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni, elutazás napján pedig 10:00 óráig kell elhagyni.

Strandunk, parkunk és parkolónk az érkezés napján 14.00 előtt, az elutazás napján 10.00 után is vendégeink rendelkezésére áll.

Amennyiben 18:00 után érkeznek, szíveskedjenek azt előzetesen jelezni, ellenkező esetben nem tudjuk garantálni a megrendelt és visszaigazolt szobákat.

Korai érkezés, illetve késői utazás esetén melyek a felszámolt díjak?

Korai érkezés (11-14 óráig): 6.000 Ft/ szoba, késői utazás (10-16 óráig): 8.000 Ft/szoba, mely kizárólag előzetes kérés esetén, a szálloda visszaigazolásával vehető igénybe! Amennyiben a vendég 10.00 óráig nem adja át a szobakulcsot, a késői elutazás díja automatikusan felszámolásra kerül.

A szobák ablakából lehet látni a Balatont?

Szobáink többsége a vízpart felé néző, erkélyes szoba, a tavat azonban a szálloda parkjában lévő növényzet miatt nem minden szobából lehet látni.

Mi az az idegenforgalmi adó, kinek és mennyit kell fizetni?

Az idegenforgalmi adót (rövidítése: IFA) a város megbízásából a szálláshelyeken kell beszedni. Az adót a város fejlesztésére fordítja az önkormányzat.

2017-ben az idegenforgalmi adó 490 Ft/fő/éj, amelyet 18 éves kor felett kell fizetni.

Kisbabák részére milyen szolgáltatásokat biztosítanak?

Igény szerint a szobákba babaágyat és babakádat, az étterembe etetőszéket ingyenesen biztosítunk. A babaágyat csak a szálloda visszaigazolásával lehet igénybe venni.

Előzetes rendelés nélkül nem tudjuk garantálni, hogy rendelkezésre áll a megfelelő típusú babaágy (rácsos kiságy vagy utazóágy). Lepedőt biztosítunk a babaágyba, ágyneműt azonban hozni szükséges.

Kisgyermekek részére alkalmas-e fürdésre a strand?

A Balatont strandlépcsőkön keresztül lehet megközelíteni. A víz fokozatosan mélyül, gyermekek fürdésére is alkalmas. A strandon egy csúszdával felszerelt medence garantálja a kisebbek gondtalan kikapcsolódását. A medencét csak szülői felügyelettel és saját felelősségre lehet használni!

Megoldható a kerékpárok tárolása?

Igen, a parkolónkban található nyitott kerékpártároló állványt bármely vendégünk díjmentesen használhatja. Ajánlott a kerékpárt lezárva tartani, mert az őrzésért nem tudunk felelősséget vállalni.

Rendezvények zajhatása

Éttermünkben zajló rendezvények alkalmával (főként esküvők alkalmával) az éjszakai hanghatások megzavarhatják nyugalmukat. Az esetleges kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük, amiért ezen tájékoztatást követően a helyszínen felelősséget vállalni sajnos nem áll módunkban!

Hogyan lehet SZÉP kártyáról előre utalni?

K&H SZÉP kártya esetén:

1. lépés: Felhívni a K&H Központot: 06-1-335-3355 / (7-es menüpont)

2. lépés: Beazonosítani magunkat (bemondani a nevet, kártyaszámot) valamint, hogy mely alszámláról, milyen összeget szeretnénk utalni a szálloda részére.

Ezután a Központ levonja a SZÉP kártyánkról az összeget és elindítja a szálloda felé az utalást.

 

MKB SZÉP kártya esetén:

1. lépés: E-mailben megírni a szálloda részére a kártyán található AZONOSÍTÓSZÁMOT (nem a kártyaszámot!)

Ezután a szálloda küld a vendég részére egy 10 jegyű azonosítót.

2. lépés: A vendég a saját MKB-s oldalára bejelentkezik (www.mkbszepkartya.hu), megadja, hogy mely alszámláról mekkora összeget szeretne utalni a szálloda felé, valamint beírja a kapott 10 jegyű azonosítót és indítja az utalást.

 

OTP SZÉP kártya esetén:

A vendég a www.otpszepkartya.hu oldalon bejelentkezik a saját felületéte, kiválasztja szállodánkat, beírja, hogy nely alszámláról mekkora összeget szeretne utalni felénk, majd elindítja az utalást.

 

Háziállatokat be lehet vinni a szállodába/strandra?

A szálloda és a strand területére háziállatok nem hozhatók be.

Milyen típusú szobákkal rendelkezik a szálloda?

A Nereus Park Hotel 60 szobával és 3 apartmannal rendelkezik.

A szobák mérete 12-15 négyzetméter, mindegyik black out (fényzáró) függönnyel rendelkezik.

A szobák méretükből adódóan korlátozottan pótágyazhatóak. (Előzetes egyeztetés szükséges.)

Szobatípusok:

Classic Plus - erkélyes, vízpart fele néző szoba, a kilátást a legtöbb helyen növényzet takarja. A Classic Plus szobák egy része klimatizálható, mely 2.500 Ft/éjszaka felár ellenében vehető igénybe. Ebben a szobatípusban a franciaágyas szobákban jellemzően plusz egy normál méretű ágy is található.

Classic - erkély nélküli, udvarra néző két- és háromágyas szobák, a szobák egy részében az ágyak franciaággyá összetolhatóak, a Classic típusú szobák mindegyike klimatizálható, mely 2.500 Ft/éjszaka felár ellénében vehető igénybe. A Classic tíousú szobák ablakai biztonsági okokból csak bukóra nyithatók.

Családi szoba - 2 darab kétágyas szoba (pótágyazható) mindkét oldalról zárható fürdőszobával. Családi szoba Classic és Classic Plus kategóriában is elérhető. A Classic típusú családi szobák mindegyike klimatizálható (2.500 Ft/szoba/éj felár ellenében).

Apartman 1, Apartman 2 - Kétlégterű apartman, melyben található egy hálószoba 180×200-as franciaággyal, tévével, valamint egy 2 erkélyes nappali szoba franciaággyá (160×200) alakítható ülőgarnitúrával, tévével. Fürdőkádas fürdőszobával, gardróbbal rendelkezik. Apartmanjaink klimatizálhatóak (2500 Ft/éj felár ellenében).

Milyen kikapcsolódási lehetőségeket kínál a szálloda?

A két hektáros területen az alábbi szolgáltatások biztosítják a nyaralás tartalmas eltöltését: strandbüfé, csúszdás gyermekmedence, homokozó, játszótér, lengőteke, biliárd, csocsó, ping-pong asztalok, foci- és strandröplabda-pálya, napágy kölcsönzés. A szolgáltatások egy része térítés ellenében vehető igénybe. Erről kérjük a recepción szíveskedjék érdeklődni.

Milyen egyéb szabadidős lehetőségek vannak a közelben?
  • Veszprémi Állatkert
  • Bobpálya, kalandpark és sportuszoda Balatonfűzfőn
  • Hajókirándulás a Balatonalmádi mólóról
  • Balaton-felvidéki Nemzeti Park
  • Városnézések Veszprémben, Balatonfüreden, Tihanyban
Mit jelent a 4 év alatti gyermekek ingyenes elhelyezése?

A 4 év alatti gyermek szállása, reggelije valamint főszezonban félpanziós vacsorája díjtalan, amennyiben 2 felnőttel egy szobában kerül elhelyezésre. Csecsemők részére bébiételt biztosítani sajnos nem áll módunkban.

Törzsvendég kedvezményt biztosít-e a szálloda?

Igen, amennyiben az első látogatás után még kétszer foglal szobát honlapunkon keresztül vagy e-mail címünkön, a harmadik alkalomtól 5 % kedvezményben részesítjük  a szobaárból. A törzsvendég kedvezményt előre, írásbeli kérelem útján áll módunkban elfogadni, mely megadását szintén írásban igazoljuk vissza. Ennek igénybevételét egyéb más kedvezménnyel, akciós ajánlattal, csomagajánlattal nem áll módunkban összevonni.

A foglalás garantálása érdekében van-e előleg kötelezettség?

Igen, van. Foglalásánál kérjük vegye figyelembe, hogy a szálloda iránt a nyári időszakban fokozott az érdeklődés. A lefoglalt és visszaigazolt szobát más vendégnek nem ajánljuk ki, ezt az Önök részére a kívánt időtartamra kizárólagosan biztosítjuk.
Ezért a foglalás garantálása érdekében a szobaár 30 %-át kérjük előlegként kifizetni (átutalni).

Érkezéskor ez az előleg a végszámlából levonásra kerül. Kérjük az előleget minden esetben arra a névre és címre befizetni, melyre a végszámlát kérik majd! 

Melyek a lemondási feltételek?

14 napon túli lemondás esetén a foglalás kötbérmentesen lemondható.

14-7 nap közötti lemondás esetén a fizetendő kötbér a szobaár 15%-a (az előleg 50%-a).

7 napon belüli lemondás esetén az előleget nem áll módunkban visszafizetni.

Ha megszakítom a nyaralást ki kell fizetnem a hátralévő napokat is?

Szíves megértésüket köszönjük, de a visszaigazolásban foglaltak szerint a fizetés szállodánkban érkezéskor történik. A  nyaralás idő előtti megszakítása esetén az Ön részére lefoglalt és előleggel biztosított szoba árát nem áll módunkban visszafizetni. Az  igénybe nem vett, de előző napon lemondott főétkezés (vacsora) és az idegenforgalmi adó természetesen visszafizetésre kerülnek.

A lemondási feltételek vonatkoznak arra az esetre is, ha későbbre szeretném halasztani a nyaralást?

A későbbi dátumra történő módosítás új foglalásnak minősül. Amennyiben 14 napon belül történik a módosítás, az előző foglalásra befizetett előleget nem áll módunkban az új foglalásba beszámolni.

A már lefoglalt és portai áron visszaigazolt nyaralást módosíthatom-e csomagajánlatra?

Szíves megértését köszönjük, de csak a nyaralást megelőző 14 napon túl van lehetőség a visszaigazolt foglalást kötbérmentesen lemondani (a befizetett előleget visszafizetjük), majd a szabad szobák függvényében új csomagajánlatra módosítani. 14 napon belüli módosítás esetén az új foglalás új megrendelésnek számít, melyet új foglalási előleg befizetésével tudunk garantálni.

Elfogad-e a szálloda Balaton Kártyát, illetve Magyar Turizmus Kártyát?

Szállodánk Balaton Kártya, illetve Magyar Turizmus Kártya elfogadóhely. A kártyákat a szállodai portai árak esetén fogadjuk el, más kedvezménnyel nem vonhatók össze.

Milyen méretű a strandon található gyermekmedence?

A gyermekmedence mérete: 
hosszúság: 9,8 m
szélesség: 8 m
legnagyobb mélység: 80 cm
alapterület: 82,4 m2
víztérfogat: 54,4 m3
vízmélység: 0,66 m

Lehet-e a szálloda területén a Balaton parton horgászni?

A szálloda területén nem lehet horgászni.

Lehet-e napágyat bérelni?

A strand területén lehetőség van napágy bérlésre.
Az ára egész napra 700 Ft/napágy (08.00-19.00 óráig), délutánra 500 Ft/napágy (14.00-19.00 óráig).

Mekkora az erkélyek/teraszok mérete?

Erkélyeink/teraszaink mérete szobánként változó: 2 m x 0,8 m-től 2,5 m x 1,5 m

Tudnak-e diétás étkezést biztosítani?

Előzetes egyeztetést követően bármilyen diétás étkezést biztosítani tudunk. (vegetáriánus, gluténmentes, laktózmentes stb.)

Milyen időközönként cserélnek törölközőt a szállodában?

Szállodánkban három naponta cserélnek törölközőt a szobaasszonyok.

Mik az Általános Szerződési Feltételek?

 ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Az Általános Szerződési Feltételek hatálya a Nereus Park Hotel Kft. által nyújtott szállodai és kapcsolódó szolgáltatásaira terjed ki.

Szolgáltató adatai, adatkezelés:

Cím: Nereus Park Hotel Kft. 8220 Balatonalmádi Lóczy tér 3.

Telefon: (06-88) 594-444, Mobil: 06-30-743-5915

Fax: (06-88) 594-448

E-mail: info@nereus.hu

Internet: http://www.nereus.hu

A szolgáltató a kereskedelmi szálláshelyekre vonatkozó hatályos jogszabályok alapján jogosult vendégei részére időszakosan szállást és ehhez kapcsolódó egyéb szolgáltatást (ellátás stb.) nyújtani, és rendelkezik a jogszabály által előírt engedélyekkel.

Személyes adatok kezelése a web-lapon

A látogatók által rendelkezésünkre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük és harmadik fél részére - arra felhatalmazott szervek, jogszabályban előírt formában történő felkérését kivéve -nem adjuk ki.

Kárfelelősség korlátozása

Az üzemeltető nem tartozik kártérítési felelősséggel, a weblappal kapcsolatos vagy a weblap használatából vagy használatra képtelen állapotából vagy a nem megfelelő működésből, hibából, üzemzavarból, információ-továbbítási késedelemből vagy számítógépes vírusból, vonal- vagy rendszerhibából bekövetkező károkért még akkor sem, ha az ilyen lehetséges károkról, veszteségekről az üzemeltetőt tájékoztatták.

Linkek

A weblap oldalain utalások, ugrópontok (linkek) találhatóak más szolgáltatók által fenntartott oldalakra, ahol az üzemeltetőnek semmilyen befolyása nincs a személyes adatok kezelésével kapcsolatos gyakorlatra. Felhívjuk Vendégeink figyelmét, hogy ha ilyen linkekre kattintanak, más szolgáltatók oldalaira kerülnek át. Ilyen esetekben - ha szükségét érzik - olvassák el az oldalak szolgáltatóinak nyilatkozatát a személyes adatok védelmével kapcsolatban.

Az ÁSZF közzététele

A szálloda Vendége a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit a megrendeléssel egyidejűleg elfogadja, ezzel egyidejűleg tudomásul veszi, hogy az ÁSZF feltételeit a Szolgáltató egészben vagy részben egyoldalúan módosíthatja, amely módosítást a Szolgáltató a vendéggel haladéktalanul közöl. Szolgáltató az ÁSZF-t a vendégek számára a helyszínen, valamint a Nereus Park Hotel Kft. weboldalán közzéteszi.

A szerződéses jogviszony

Szerződésnek számít a Vendég és a Szolgáltató között a hatályos jogszabályok szerint írásban létrejött közös akaratnyilvánítás. A szerződés létrejöttét jelenti a megrendelés alapján a Nereus Park Hotel Kft. írásos visszaigazolása. Az ajánlat a szolgáltatás tárgya, időtartalma és az ár tekintetében az ajánlatban szereplő meghatározott ideig és a meghatározott feltételek mellett érvényes.

Vendég, aki szállodai vagy egyéb szolgáltatásokat igénybe vesz a Nereus Park Hotel Kft.-nél.

Foglalás, az a folyamat, amikor a vendég, írásos megrendelést küld, majd a szálloda azt szintén írásos formában visszaigazolja. A megrendelést minden esetben írásban (telefax, e-mail, stb.) kell megküldeni a szállodának. A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások (étkezés stb.) és az extra igények (speciális étkezés stb.) pontos megnevezését. Megrendeléskor félreérthetetlen módon közölni kell a szállodával, hogy a Vendég megrendelése milyen típusú szobára vonatkozik. A szálloda minden megrendelést írásban igazol vissza (telefax, e-mail stb.).

Garantált a foglalás a visszaigazolásban szereplő előleg fizetésének határidejéig. (A szobát másnak nem ajánljuk ki, ezt a vendég részére a kért időtartamra fenntartjuk.) A határidő lejártát követően garantált a foglalás, amennyiben a Szolgáltató bankszámlájára a foglalást intéző Vendég részéről a megállapított előleg összege megérkezett.

A szerződés automatikusan megszűnik a Szolgáltatás szerződésszerű igénybe vételére nyitva álló határidő lejártával.

Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

Az ajánlatok érvényessége:

A Nereus Park Hotel Kft. akciós csomagajánlatai korlátozott mennyiségű szobakapacitással állnak a Vendégek rendelkezésére.

A szolgáltatás lemondása, módosítása a vendég részéről:

A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a szállodát. A későbbi dátumra történő módosítás új foglalásnak minősül. Amennyiben 14 napon belül történik a módosítás, az előző foglalásra befizetett előleget nem áll módunkban az új foglalásba beszámolni.

Lemondási feltételek:

14 napon túli lemondás esetén a foglalás kötbérmentesen lemondható

14-7 nap közötti lemondás esetén a fizetendő kötbér az előleg15 %-a

7 napon belüli lemondás esetén az előleget nem áll módunkban visszafizetni

A szálloda speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.

Szolgáltató részéről történő lemondás:

A Nereus Park Hotel Kft. kivételes esetekben jogosult 24 órán túl a vendég értesítése mellett a szolgáltatástól elállni (kivéve csomagajánlatok) amennyiben a vendég fogadása valamilyen ok miatt ellehetetlenül.

A szállodába történő érkezés-távozás:

A szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni, és a elutazás napján 10:00 óráig kell elhagyni.

Korai érkezés (11-14 óra között), késői utazás (10-18 között) kizárólag előzetes kérés esetén, a szálloda visszaigazolásával vehető igénybe. Amennyiben a vendég 10.00 óráig nem adja át a szobakulcsot, a késői elutazás díja (aktuális árlista szerint) automatikusan felszámolásra kerül.

Fizetési feltételek:

A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető előre történő átutalással, illetve érkezéskor készpénzzel, bankkártyával, SZÉP kártyával. SZÉP kártya használata esetén bármelyik alszámlát elfogadjuk.

A nyaralás idő előtti megszakítása esetén a lefoglalt és előleggel biztosított szoba árát nem áll módunkban visszafizetni. Az igénybe nem vett, de előző napon lemondott főétkezések és az üdülőhelyi díj (kurtaxa) visszafizetésre kerülnek.

Árak:

A Nereus Park Hotel Kft. által kiadott árak minden esetben tartalmazzák a törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni, kivéve azokat az árajánlatokat, amelyek esetében a Nereus Park Hotel Kft. külön jelöli: „a feltüntetett árak az idegenforgalmi adót is tartalmazzák”.

Az árak - a 4/2009 (I.30) NFGM-­-SZMM együttes rendelet 6. §-a alapján - a szolgáltatás nyújtásának helyén, jogszabálynak megfelelő módon kerülnek feltüntetésre. A Vendég a szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján is megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.

A szálláshelyi szobaárai (Rack Rate) a szálláshelyi szobában, a szálloda portáján és a szálláshely honlapján kerülnek kifüggesztésre. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegeken (étterem, drinkbár, büfé, strand) állnak rendelkezésre.

A Nereus Park Hotel Kft. az árváltozás jogát fenntartja. Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálloda a megrendelés visszaigazolásában közli. A szálloda árainak aktuális alakulásáról (kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok) tájékoztató a Nereus Park Hotel Kft. honlapján (www.nereus.hu) található. Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1) bekezdés) a vendég által elsőként, tényállásszerűen igénybe vett/megrendelt szolgáltatás napját tekintik.

Egyedi szolgáltatások:

A gyerekkedvezmények kizárólag a szülőkkel együtt utazó gyermekekre érvényesek, diákcsoportokra nem vonatkoznak.

Félpanziós ellátás: Az érkezés napi vacsorától az elutazás napi reggeliig szól a szállodával történő előzetes egyeztetéstől, valamint a szálloda által publikált ajánlattól függően. A szálloda szezonon kívül menü ebédet vagy menüválasztékos vacsorát biztosít, amennyiben a vendégek létszáma 40 fő felett van.

A főszezonban a félpanziós ellátás büféreggelit és büfé vacsorát tartalmaz. A főszezon kezdete és vége az aktuális árlistában található. 

Reklamáció:

A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szálloda recepcióján, írásban élhet kifogással. A szálloda a panaszokat 30 napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.

Kártérítés:

A szálloda az általa okozott károkért a vonatkozó jogszabályok szerint felel. Amennyiben a vendég a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben kártérítésre nem jogosult.

A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.